• Suomen suurin olutlasi- ja viskilasivalikoima •
  • Toimitusaika 2-6 arkipäivää varastotuotteille •
  • Turvalliset maksut
Suomi
EUR
  • DKK
  • NOK
  • SEK
Cart

Osto- ja toimitusehdot

Minimitilaus
Minimitilaus on 99 kr sisältäen arvonlisäveron.

Hinnat ja maksu
Kaikki verkkosivuston hinnat on ilmoitettu paikallisessa valuutassa ja sisältävät arvonlisäveron. Vastaava arvonlisäverokanta ilmoitetaan kassalla.

Maksu suoritetaan Klarna Checkoutin tai Paysonin kautta.

Klarnan ehdot ovat luettavissa täällä. Paysonin ehdot ovat luettavissa täällä. Kun teet ostoksen verkkosivustolla, hyväksyt Barshopen i Stockholm AB:n ostoehdot.

Toimitusaika
Normaali toimitusaika on 2–6 työpäivää. Jos tuote on tilapäisesti loppunut varastosta tai on sesonkiaika, toimitus voi kestää kauemmin.

Toimitustapa
Lähetämme tilaukset Ruotsin sisällä paketteina PostNordilla tai DHL:llä kassalla valitsemallasi palvelun tarjoajalla. Vaihtoehtoisesti tarjoamme myös kotiinkuljetusta Budbeen ja PostNordin kautta. Joissakin tapauksissa pienet paketit lähetetään sinulle suoraan postitse.

Norjassa paketti toimitetaan palvelun tarjoajan noutopisteeseen. Muissa EU-maissa kuljetusliike toimittaa paketin ilmoittamaasi osoitteeseen.

Emme ota taloudellista vastuuta mahdollisista viivästyksistä, jotka johtuvat rahdinkuljettajasta tai siitä, että rahdinkuljettaja ohjaa paketteja toiselle kuin valitulle toimijalle esimerkiksi tilanpuutteen vuoksi.

Toimituskulut
Suomi 14 €
Ruotsi alkaen 69 SEK
Tanska 99 DKR
Norja 109 NOK
Saksa 11€
Muut EU:n jäsenvaltiot 21 €

Toimituskulut ilmoitetaan kassalla. Jos tilauksen arvo ylittää 990 kruunua, toimituskuluja ei peritä, samoin kuin jos noudat tuotteet itse Fabriksvägeniltä Solnasta. Jos päätät noutaa tuotteet ja toimituksella on kiire, sinun on sovittava siitä ensin meidän kanssa. Ilmoitamme aina sähköpostitse, kun paketti on noudettavissa. Paketti on noudettava 10 päivän kuluessa, minkä jälkeen se palautetaan ja siitä veloitetaan 75 kruunun lähetysmaksu. Tarjoamme myös halutessasi kotiinkuljetuksen Budbeen kautta 89 kruunun hintaan ja PostNordin kautta 129 kruunun hintaan.

Valitukset ja palautukset
Ostamillasi tuotteilla on aina takuu (1 vuosi). Jos voit todistaa, että tuote on viallinen, saat aina uuden tilalle, mutta takuu ei koske kulumisvaurioita. Palautuksista peritään 119 kruunun palautusmaksu pakettia kohti (palautuslomakkeemme kanssa palautettuna), joka vähennetään sinulle palautettavasta summasta, kun palautus on vastaanotettu ja hyväksytty. Vaihtoehtoisesti voit järjestää ja maksaa palautuksen itse, jolloin se on lähetettävä meille takaisin seurattavana lähetyksenä esimerkiksi PostNordilla. Säilytä lähetysluettelo aina siihen asti, kunnes palautus on valmis, sillä se sisältää palautuksen seurantanumeron. Tätä numeroa käytetään aina mahdollisissa reklamaatioissa kuljetusyhtiölle, ja sen avulla palautusta voidaan seurata.

Palautukset lähetetään osoitteeseen:
Barshopen
Fabriksvägen 10
171 48 Solna
Ruotsi

Peruuttamissoikeus
Etämyyntisopimuslain mukaan sinulla on oikeus palauttaa tilatut virheettömät tavarat ilman syytä (ei koske rikkinäisiä pakkauksia eikä elintarvikkeita). Kun käytät peruuttamisoikeutta, sinulle palautetaan tavaroiden täysi arvo ja alkuperäiset toimituskulut, kun palautat koko tilauksen. Jos kyseessä on osittainen palautus, palautetaan vain tavaroiden arvo. Palautusilmoitus on tehtävä mahdollisimman pian, mutta viimeistään neljäntoista (14) päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta. Palautuksesta peritään 119 kruunun palautusmaksu pakettia kohti (palautuslomakkeemme kanssa palautettuna), joka vähennetään sinulle palautettavasta summasta, kun palautus on vastaanotettu ja hyväksytty. Peruuttamisoikeus ei koske erikseen tilattuja tavaroita. Noudatamme Ruotsin kuluttajaviraston suosituksia, ks: Konsumentverket.se

Lunastamaton paketti / toimittamaton paketti
Jos olet tilannut, etkä nouda lähetystäsi ennen kuin se palautetaan meille (7–14 päivän kuluessa valitusta toimitustavasta riippuen) tai et ole paikalla, kun kuljetusyhtiö yrittää toimittaa sen, veloitamme sinulta 195 kruunua toimituskuluista ja tavaran käsittelyyn liittyvästä työstämme. Jos valitset vaihtoehdoksi noutaa pakettisi Solnassa osoitteessa Fabriksvägen 10, tämä on tehtävä 10 päivän kuluessa siitä, kun paketti on toimitettu ja sinulle on ilmoitettu siitä.

Kuljetusvaurio, viallinen tavara tai väärä/väärään paikkaan toimitettu tavara.
Jos toimituksesi on vahingoittunut kuljetuksen aikana tai se on viallinen, sinun on tehtävä reklamaatio asiakaspalveluumme välittömästi (5 päivän kuluessa) tilauksen vastaanottamisesta. Muista säilyttää kuljetusvauriotapauksessa kaikki pakkaukset ja sisältö mahdollista korvausvaatimusta varten kuljetuspalveluyritykselle. Rikkinäiset tai vialliset tavarat on pidettävä saatavilla, jos asianomainen kuljetusyhtiö tai valitusosastomme haluaa palauttaa tavarat. Jos kyse on kotiinkuljetuksesta, ja olet suostunut siihen, että paketti jätetään kotiovesi ulkopuolelle, olet vastuussa paketista hetkestä alkaen kun kuljettaja jättää lähetyksen.

 Ohjeet kuljetusvaurioiden varalta:

    - Ota rapauksen nopeaa käsittelyä varten selkeä kuva rikkoutuneista tavaroista ja lähetä kuva meille sähköpostitse osoitteeseen kundtjanst@barshopen.com.

    - Ilmoita aina tilausnumerosi, kun otat yhteyttä asiakaspalveluumme.

    - Kuljetusvaurioita koskevat valitukset on tehtävä kohtuullisen ajan kuluessa tilauksen vastaanottamisesta (viimeistään 5 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta) ja ne on tehtävä yhdellä kertaa. Siksi on tärkeää, että tarkistat koko lähetyksen ennen valituksen tekemistä.

Pidätämme oikeuden joko hyvittää vahingoittuneet tavarat tai lähettää asiakkaalle uudet tavarat. Jos kyseessä on reklamaatio, jonka otamme takaisin testattavaksi ja osoittautuu, että tuote toimii tarkoitetulla tavalla, sinulta veloitetaan kaikki lähetyskulut ja mahdolliset käsittelykulut.

Jos lähetämme korvaavan tuotteen ja ilmoitamme sinulle, että haluamme palauttaa vahingoittuneet tavarat, maksamme palautusrahdin. Jos asiakas ei palauta tavaroita, joille on toimitettu korvaava tuote, kaikki kustannukset, kuten toimituskulut, tavaran hinta ja käsittelymaksu, veloitetaan asiakkaalta.

Tavaroiden eri värit ja ulkonäkö eri valmistajilta ja toimittajilta
Huomaa, että useilla tuotteilla voi olla eri väri, sävy ja ulkonäkö riippuen siitä, että myymme eri valmistajien tuotteita, joilla on erilaiset valmistustavat.

Ostettujen tavaroiden peseminen astianpesukoneessa
Jos tuotesivulla ilmoitetaan, että tuote on astianpesukoneenkestävä, sen pitäisi valmistajan mukaan olla. Jos tuotteen sivulla tai tuotepakkauksessa (jos sellainen on) ei mainita, että tuote on konepestävä, tuote on pestävä käsin.

Miten tilaukseni pakataan?
Pakkaamme kaikki tavaramme huolellisesti suojamateriaaleilla, ja ne toimitetaan aaltopahvilaatikoissa. Lahjapakkauksissa toimitettavien tuotteiden osalta tämä ilmoitetaan vastaavalla tuotesivulla.

Muut
Pidätämme oikeuden tehdä virheitä kampanjoissa, hinnoissa, alennuksissa, tuoteteksteissä jne.

Henkilötietolaki jne.
Henkilötietojasi käsitellään henkilötietolain (HeTiL) säännösten mukaisesti. Kun teet ostoksia verkkokaupastamme, hyväksyt ehtomme. Tilauksen tekemisen jälkeen saatetaan lähettää seurantasähköposti tilauksen yhteydessä annettuun sähköpostiosoitteeseen (yleensä sähköposti lähetetään noin 2–3 viikon kuluttua).

Tietosuojakäytäntö
Tutustu Barshopenin tietosuojakäytäntöön.

Erimielisyydet
Mahdolliset erimielisyydet ratkaistaan ensisijaisesti keskustelemalla asiakaspalvelutiimimme kanssa. Noudatamme kuluttajansuojalautakunnan suosituksia ja viittaamme muutoin Euroopan komission verkkovälitteiseen riidanratkaisuvälineeseen: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Kaikki barshopen.com-sivustolla esitetyt tekstit ja kuvat kuuluvat Barshopen i Stockholm AB:lle, ja niitä suojaavat Ruotsin ja kansainväliset tekijänoikeuslait.

Suomi
EUR
  • DKK
  • NOK
  • SEK
Tuotteet
Asiakaspalvelu
danAds pixel not a picture